De foto’s…

Vandaag gaan de foto’s in hun lijsten.

Deze middag heb ik hulp om de passé partouts te gaan snijden en de foto’s in te lijsten. Ik ben zenuwachtig. Ik hoop dat alles goed gaat. Ergens ben ik dus nerveus dat er iets mislukt. Maar ik ben geloof ik vooral nerveus voor het eindresultaat. Misschien wel aan het einde van deze dag kijk ik tegen allemaal foto’s die schitteren in hun lijsten? Kan ik iets groots van mij to-do-lijst afvinken? Kan ik opgelucht adem halen omdat ik geen zorgen meer hoef te hebben over mijn expositie? Hoe zal ik mijn foto’s vinden als ze keurig met passé partout in een lijst zitten? Ze liggen keurig te wachten in een map voor deze gebeurtenis.

Er gaan door de zenuwen zoveel vragen door mijn hoofd. Waarom ben ik zo zenuwachtig? Ik heb alles ruim op tijd gepland. Zelfs al zou er iets niet goed gaan heb ik nog alle tijd om te zorgen dat het goed komt. Ik denk dat de zenuwen vooral zijn voor mijn emoties. Inmiddels weet ik dat iedere stap dichterbij best wel wat impact heeft 🤣. Ik ben ook gewoon ontzettend nieuwsgierig 🙈. Een foto op een beeldscherm is al heel anders dan een print. Een geprinte foto wordt weer heel anders als die keurig ingelijst is. Gisteren besefte ik mij dat ik eigenlijk nog niet eerder een foto voor of letterlijk van mezelf heb ingelijst. Ik denk dat alleen dat al een wauw zal zijn.

Pas aan het einde van deze dag weet ik alle antwoorden. Ik heb zitten twijfelen of ik nu al mijn blog zal posten. Gezien ik nu behoefte had aan het schrijven. Of pas nadat alle foto’s in de lijst zitten. Ik kies voor dat laatste. Deze blog zal ik dus in twee delen schrijven. Ik zal nadat alle foto’s in de lijst zitten nog heel even kort delen hoe het gegaan is en hoe ik het vind. Het zal geen uitgebreid verslag zijn want ik vermoed dat ik chaos zal zijn 🙈.

Wauw… 🤩

Oef dit gaat heel kort worden want poehee… dit was een flinke klus! Het karton had een bepaalde afwerking waardoor het snijden een flinke work out werd 🙈. Maar het is gelukt en dat is allerbelangrijkste. De foto’s zitten keurig in lijsten en ik word er zelf stil van. Het is ontzettend bijzonder om mijn foto’s zo te zien. Ik heb tot nu toe nauwelijks tijd gehad om ze echt te bewonderen maar dat ga ik later vandaag zeker doen. Nu eerst even bijkomen 🤣 opgelucht ben ik wel maar ik ben echt ontzettend moe 🙈

2 gedachten over “De foto’s…

Plaats een reactie